diumenge, 6 de novembre del 2016

AUTORETRAT


Sóc la Gemma Cano. Tinc 15 anys. Sóc alta, de constitució prima, tinc els ulls blaus, els cabells i ondulats.

El meu estil de roba és molt senzill: m'agrada anar amb uns bons texans, una samarreta o camisa i, a l'hivern, una gran jaqueta i unes botes.

El meu caràcter és reservat, però tampoc sóc tímida. Em considero una noia simpàtica, amb molta paciència, riallera, amable... Encara que també tinc alguns defectes, sóc massa puntual, tinc una mica de mala baba i no sóc gaire empàtica.

M'encanta mirar tot tipus de pel·lícules i sèries però les que més m'agraden són les romàntiques. No tinc films preferits però els que més m'han marcat són: "PD: I love you" i "Hackico,  siempre a tu lado". També m'agrada llegir novel·les de ciència ficció, amor i misteri.

El meu somni és anar a Nova York, el lloc on s'han rodat la majoria de pel·lícules del món del cinema, i poder-me fer fotografies a tots aquests llocs.

En un futur voldria anar a la universitat, escara que no sé què estudiar. Però no hi penso gaire, encara queden tres anys per passar-ho bé.

1 comentari:

  1. Molt bé, Gemma. Veig que has publicat correctament el teu primer text al blog d'expressió escrita.

    Tan sols hauries d'arreglar una coseta: CAL QUE DEIXIS MÉS ESPAI ENTRE LÍNIES després d'"ondulats" si consideres que és punt i a part. Si és punt i seguit, aleshores la frase s'escriu a continuació, a la mateixa línia.

    Fins dilluns,

    Agnes

    ResponElimina